بانوی زرد

یک

کلی فکر کردم اسم این وبلاگ رو چی بزارم.کلی اسم رو با خودم تکرار کردم ببینم از تلفظش خوشم میاد یا نه. بعد همینطوری احساس کردم بانوی زرد می تونه اسم خوبی برای این وبلاگ باشه.اینجا قراره از همه چیز بنویسم.می خوام تمرین نوشتن کنم.در واقع من، خوب نوشتن رو بلد نیستم می خوام  تمرین کنم تا یاد بگیرم.برای همین سعی می کنم از همه چیز بنویسم.از کتاب، فیلم، موسیقی، شعر، روزانه نویسی و همینطور چیزهایی که یاد گرفته ام و دوست دارم بقیه هم یاد بگیرند.

  • بانوی زرد

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی