بانوی زرد

رشد عقلانی- فکری- شخصیتی

جسم انسان به مروز زمان رشد می کند. سلولهای بدن تکامل پیدا می کنند و این روندی هست که روزانه اتفاق می افتد. رشد جسمانی چیزی است که چه بخواهیم چه نخواهیم اتفاق می افتد و نمی توانیم جلویش را بگیریم. اما یک رشد دیگر نیز هست و آن هم رشد عقلانی و شخصیتی است. باید در طی روند رشد روزانه جسم رشد روزانه شخصیت و بزرگ شدن افکار هم باشد. وگرنه نمی توانیم در جهانی که هر روز پیشرفتهای زیادی در آن اتفاق می افتد حرفی برای زدن داشته باشیم. در دنیای پیشرفته امروز رشد شخصیتی و فکری ماست که ما را متفاوت می کند از کسانی که فقط رشد جسمانی دارند. ما زندگی نمی کنیم که فقط رشد جسمانی داشته باشیم. اصلا فلسفه آفرینش انسان فقط رشد جسمانی نیست. فلسفه آفرینش انسان رشد عقلانی و شخصیتی است. چون در رشد عقلانی و تفکراتی و همچنین شخصیتی است که ما انتخاب می کنیم این رشدها را داشته باشیم یا نداشته باشیم. انسان موجودی است که قدرت انتخاب دارد و با انتخاب های که انجام می دهد می تواند دنیایی متفاوت را برای خود رقم بزند. و همین انتخاب ها است که انسان را از نظر شخصیتی بزرگ یا کوچک می کند.

  • بانوی زرد

نظرات  (۲)

  • محمود بنائی
  • واقعا یک جاهایی انتخاب ها مسیر زندگی انسان را عوض میکنن! یک انتخاب غلط گاهی تا مدت طولانی یا حتی تا آخر عمر اثراتش برجاست.
    سلام
    یک ساله که از آخرین پیان اولین دوست بلاگی من میگذره،  امیدوارم سالم و تندرست باشی و باز به اینجا سر بزنی. 
    پاسخ:
    سلام. باز هم می خوام بنویسم :)
    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی