بانوی زرد

دختری که وانمود می کرد من را ندیده D:

وارد سالن که شدم دیدمش، روی یک صندلی در یکی از ردیفهای جلویی سمت چپ سالن نشسته بود. من هم روی یکی از صندلی های که چند ردیف عقب تر از صندلی او بود در سمت راست سالن نشستم کنار دوستم که مجری برنامه بود. از نوع نشستنش فهمیدم من را دیده و دارد وانمود می کند که اصلاً متوجه نشده است. راستش من اینطور رفتارها را نمی توانم هضم کنم اینکه آدمی به اصطلاح دوست تو باشد و بعد وانمود کند تو را نمی شناسد و اصلاً متوجه ات نشده است. اینها را نوشتم تا به قول یکی از دوستانم یادم بماند من هم  اگر یک روز  باز این دختر خانم را دیدم وانمود کنم ندیدمش D:

  • بانوی زرد

نظرات  (۱)

نمیدونم از سلام کردن میترسن، یا میترسن چیزی ازشون کم بشه!
پاسخ:
نمی دونم والا !
انگار واقعاْ می ترسن چیزی ازشون کم بشه :)
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی