بانوی زرد

52

در روزهای شلوغم گم شده ام. گاهی وقتی به خانه میرسم آنقدر خسته هستم که بیهوش می شوم و زمانی که چشم باز می کنم صبح شده است. اما این خستگی را دوست دارم. وقتی روزهایم شلوغ است که خسته ام می کند که زمان را گم می کنم به خودم می گوییم امروز روز پرباری بود. این روزهای پربار من را به سمت آینده ای که برای خودم ترسیم کرده ام هل می دهد. خدایا شکرت بابت همه چیزهایی که به من دادی.

  • بانوی زرد

نظرات  (۲)

  • لولا پالوزا
  • خوبه که آدم تو هر موقعیتی شکر کنه خداشو :)
  • محمود بنائی
  • وقتی کار و تلاش، وقتی خستگی نتیجه دلخواهتو میده حالت خوب میشه :) انشاله که حالتون خوب باشه.
    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی